Veb-saytni nima bilan to'ldirishni, axborot byulleteni yoki ijtimoiy tarmoqlar uchun qanday harflarni yozishni bilmayapsizmi?
Kopirayterga maqolada nima bo'lishi kerakligini qanday tushuntirishni tushunmayapsiz.
Kontent rejasini yaratish bo'yicha seminarga buyurtma bering! Natijada siz quyidagi jadvalga ega bo'lasiz:
har bir sahifa uchun asosiy kalitlarni tanlash (2-3 dona) - sayt sahifalari uchun tegishli
matn mavzusi (h1 emas)
3 ballda mazmun tavsifi: topshiriq, matnda nima bo'lishi kerak, matnning taxminiy tuzilishi.
Har bir matn uchun tavsiya etilgan hajm.
Bu texnik tavsif emas - bu erda kalitlarning, yashirin so'zlarning va boshqalarning paydo bo'lish soni ko'rsatilmagan.
Siz boshqacha natijaga erishasiz: veb-saytning 2 sahifasini to'ldirish yoki 2 ta xat/post yozish uchun tayyor reja.
Bu ish sizga mos EMAS, agar:
- saytingiz nima haqida bo'lishini bilmaysiz.
- sizni TOP-ga olib keladigan yoki reyting natijalariga ta'sir qiladigan algoritmni kutmoqdasiz.
- sizda ochilish sahifasi yoki bir nechta blok/ekranli sahifangiz bor (ular uchun individual xizmat yaratilgan).