Mijozning portreti nima uchun kerak: mijoz savdo - sotiqning asosiy ob'ekti bo'lib, u mahsulot yoki xizmatni sotib olishga qaror qiladi, bu sizning biznesingizda taklif qilayotgan bitimni amalga oshiradigan mijozdir.
Agar biz uning kimligini, qanday qaror qabul qilishini va qanday harakat qilishini, nimani o'ylayotganini, nimani his qilayotganini, uning asosiy ehtiyojlari va azoblarini bilsak, u bilan muloqot qilish uchun samarali vositalarni tanlashimiz mumkin.
Kvork B2C segmentida quyidagi parametrlar bo'yicha 3-4 xil guruhning tavsifini (daromad, jins, yosh, maqsad bo'yicha mahsulot/xizmatga qarab bo'linish) o'z ichiga oladi:
demografik ma'lumotlar;
ehtiyojlar, qo'rquvlar, idrok turi;
qadriyatlar, istaklar, hissiyotlar;
nima sotib oladi va qanday qilib sotib olish to'g'risida qaror qabul qiladi;
mahsulotingizni sotib olishning maqsadi.