1 modul. Qidiruv ichkaridan qanday ishlashini tushunish uchun ML va ma'lumot olish
2 modul. Xulq-atvor omillari va oq usullar yordamida ularga qanday ta'sir qilish mumkin?
3 modul. Oflayn baholashlar (batafsil o'qish)
4 modul. Onlayn baholash (batafsil o'qish)
5 modul. Tijorat omillari: ular nima va qidiruv va foydalanuvchilar uchun saytda nimani ko'rsatish muhim?
6 modul. EAT: Yandex va Google o'rtasida qanday umumiylik bor va bu nima uchun muhim?
7 modul. Matnni optimallashtirish (batafsil o'qish)
8 modul. Tashqi va ichki havolalar (batafsil o'qing)
9 modul. Antispam (batafsil o'qing)
10 modul. Semantika bilan ishlash, klasterlash, tematik klassifikator
11 modul. Texnik audit: hozir nima muhim yoki nima uchun texnik topshiriqlarning 90 foizi reytingda yordam bermaydi?
Amaliyot. Har xil turdagi saytlar (onlayn do'kon, ko'chmas mulk portali, moliyaviy portal, xizmat ko'rsatish sayti) uchun real vazifalar bilan ishlarni tahlil qilish.