Odamlar bilan muvaffaqiyatli muloqot qilish dizayner ishining muhim tarkibiy qismidir. Ko'pgina psixologlar har xil turdagi odamlar bir-birlarini yaxshiroq tushunishlari va samaraliroq muloqot qilishlari uchun turli xil shaxsiyat tipologiyalarini yaratadilar.
Ehtimol, siz ba'zi mijozlar bilan tezda umumiy til topayotganingizni payqadingiz, lekin boshqalar bilan emas. Turli odamlar bilan qanday qilib samarali aloqa o'rnatish mumkin? Mojarolarni qanday hal qilish mumkin? Uzoq muddatli hamkorlikni qanday shakllantirish mumkin? Bu mijozlar, pudratchilar va hamkorlar bilan ishlashda har qanday dizayner uchun zarur bo'lgan muhim bilimdir.
Bunday tipologiyalarni yaratuvchilardan biri Tomas Erikson (shved rahbariyati murabbiyi, o'qituvchi, o'z-o'zini rivojlantirish bo'yicha kitoblar muallifi) odamga rang prizmasidan qaraydi va to'rtta rang turidan foydalanib, xatti-harakatlar, temperament va qiymat mantiqini tasvirlaydi. tizimi.
Master-klassda siz Eriksonga ko'ra 4 ta asosiy turning xatti-harakatlarini tahlil qilasiz, muloqotning birinchi soniyalaridan sizning oldingizda qanday "rang" ekanligini aniqlashni o'rganasiz va "Rangni yozish va moslik" amaliyotida qatnashasiz. .