Google Ads-da kontekstli reklama o'tkazish.
U nimani o'z ichiga oladi:
- Strategiya. Men eng ko'p maqsadli mijozlarni jalb qilish uchun ekran strategiyasini ishlab chiqaman
- Salbiy so'zlar. Men muntazam ravishda salbiy kalit so'zlarni qo'shaman (ular uchun reklama ko'rsatilmasligi kerak)
- Men tariflarni o'zgartiryapman. Men maqsadli trafikning maksimal miqdorini olish uchun takliflarni boshqaraman
- Men statistikani tekshiryapman. Men har kuni taassurotlar va konvertatsiya statistikasini kuzatib boraman va byudjet xarajatlarini kuzatib boraman.
- Men platformalarni almashtiryapman. YANdagi samarasiz saytlardagi taassurotlarni o'chirib qo'yaman
- Men kalit so'zlarni qo'shaman. Potentsial mijozlarni jalb qiladigan yangi kalit so'zlarni qo'shish
- Men so'zlarni o'chiraman. Men past CTR (past
- bosish qobiliyati)
- Men buni yakunlayapman. Agar kerak bo'lsa, reklama matnlari va sarlavhalarini o'zgartiraman
- Hisobot. Men oylik hisobot va tavsiyalar beraman
- Qo'llab-quvvatlash. Moderatsiya paytida qo'llab-quvvatlash xizmati bilan bog'liq barcha muammolarni hal qilaman.4
Muhim:
Agar hisob bloklangan bo'lsa, ushbu xizmat bo'yicha ish summaning 100% to'lanadi.