Ish narxiga quyidagilar kiradi:
1. Reklama kampaniyasini yaratish va o'rnatish va takliflarni qurilma bo'yicha sozlash.
2. Google AdWords’dagi ishingiz tahlili.
3. Statistik ma'lumotlardan semantikani yig'ish.
4. Minus- so'zlarni qo'lda tanlash
5. Reklamani yaratish
6. Kengaytmalardan foydalanish (tezkor havolalar, aniqlovchilar, ikkinchi sarlavha, tegishli displey havolasi va boshqalar)
Muhim!!! 1 ish bitta sayt havolasi uchun 1 ta mahsulot/xizmat uchun qidiruv reklama kampaniyasini o'rnatishni o'z ichiga oladi. 1 ish asosiy kampaniya sozlamalarini o'z ichiga oladi.*Agar sizga toʻliq sozlash kerak boʻlsa, “Toʻliq Google Adwords kalit sozlamasi” opsiyasini yoqing* Agar sizga qaysi variant kerakligini bilmasangiz, yozing va men sizga maslahat beraman. 1 ta so'rov - 80 tagacha kalit so'z. Buyurtmani joylashtirishda mavzuni tasdiqlash va ish hajmini kelishish uchun shaxsiy xabarda yozing. Chunki men barcha mavzularda ixtisoslashgan emasman va qonun yoki Google reklama siyosati tomonidan taqiqlangan mavzularni qabul qilmayman. Men YouTubeda reklama qilmayman.