Har bir insonga trafik kanallarining samaradorligini kuzatish uchun konversiya maqsadlarini belgilash kerak, xoh u qidiruv trafigini yoki, ayniqsa, reklama trafigini bólsin. Konvertatsiya maqsadlari:
1.Telefon raqamini bosing
2.Savat sahifasiga o'ting 3.Ma'lumotlarni yuborish tugmachasini bosing 4.Muvaffaqiyatli to'lovdan so'ng "Rahmat" sahifasiga o'ting
5. "Bir marta bosish bilan sotib oling" tugmasini bosing
6.Pochtani bosing
7. Messenjer tugmasini bosing
Bu ishda men quyidagilarni qilaman
1.Men Google Analytics Universal-ni Google Tag Manager orqali o‘rnataman
2. GTM-da veb-saytingizdagi skriptdan maqsad triggerini yarataman
3. GTM-da Google Analytics-ga import qilish uchun maqsad yorlig‘ini yarataman
4. Google Analytics-da konvertatsiya maqsadini yarataman
5.Uning ishlashini real vaqtda tekshiraman
6. Bonus sifatida men konversiya maqsadlarini Google hisobingizga import qilaman