Har bir inson trafik kanallarining samaradorligini kuzatish uchun konversiya maqsadni belgilashi kerak, qidiruv trafigini yoki, ayniqsa, reklama trafigini.
Konvertatsiya maqsadlari
Telefon raqamini bosing
Savat sahifasiga o'ting
Ma'lumotlarni yuborish tugmasini bosing
Saytga otgandan keyin "rahmat"
"Bir marta bosish bilan sotib olish" tugmasini bosing
Pochta orqali bosing
Messenger tugmasini bosing
Bu ishda men qilaman
Men Google Analytics Universal-ni Google Tag Manager orqali o'rnataman
Men GTM-da veb-saytingizdagi skriptdan maqsad tetikini yarataman
GTM-da Google Analytics-ga import qilish uchun maqsad yorlig'ini yarating
Google Analytics-da konvertatsiya maqsadini yarating
Men uning ishlashini real vaqtda tekshiraman
Bonus sifatida konversiya maqsadlarini Google Ads hisobingizga import qilaman
Muhim! Sizning saytingiz skriptlarga havola qilish imkoniyatiga ega bo'lishi kerak, masalan, telefon raqami bosiladigan havola bo'lishi kerak, fikr bildirish formasi tugmachasida identifikator yozilgan bo'lishi kerak
Muhim! Agar saytingizda cookie to'plami qalqib chiquvchi oyna bo'lmasa, konversiyalar yozilmasligi mumkin.
Men 10 yildan ortiq tajribaga ega sertifikatlangan Google mutaxassisiman