Har bir inson trafik kanallarining samaradorligini kuzatish uchun konversiya maqsadlarini belgilashi kerak, xoh u qidiruv trafigini yoki, ayniqsa, reklama trafigini.
Konvertatsiya maqsadlari:
- Telefon raqamini bosing
- Savat sahifasiga o'ting
- Ma'lumotlarni yuborish tugmasini bosing
- Muvaffaqiyatli to'lovdan so'ng "Rahmat" sahifasiga o'ting
- "Bir marta bosish bilan sotib olish" tugmasini bosing
- Pochta orqali bosing
- Messenger tugmasini bosing
- va boshqalar
Bu ishda men qilaman
- Men Google Analytics Universal-ni Google Tag Manager orqali o'rnataman
- Men GTM-da veb-saytingizdagi skriptdan maqsad tetikini yarataman
- GTM-da Google Analytics-ga import qilish uchun maqsad yorlig'ini yarating
- Google Analytics-da konvertatsiya maqsadini yarating
- Men uning ishlashini real vaqtda tekshiraman
- Bonus sifatida konversiya maqsadlarini Google Ads hisobingizga import qilaman
Muhim! Sizning saytingiz skriptlarga havola qilish imkoniyatiga ega bo'lishi kerak, masalan, telefon raqami bosiladigan havola bo'lishi kerak, fikr bildirish formasi tugmachasida identifikator yozilgan bo'lishi kerak yoki "rahmat" sahifasi bo'lishi kerak.
Men 10 yildan ortiq tajribaga ega sertifikatlangan Google mutaxassisiman.