Har bir inson trafik kanallar samaradorligini kuzatish uchun konversiya maqsadlarini belgilashi kerak, qidiruv trafigini yoki, reklama trafigini.
Konvertatsiya maqsadlari:
-Telefon raqam orqali
-Savat sahifasiga o'ting
-Ma'lumotlarni yuborish tugmasini bosing
-Muvaffaqiyatli sahifaga o'tilgach keyin "rahmat''
-"Bir marta bosish bilan sotib olish" tugmasini bosing
-Pochta orqali bosing
-Messenger tugmasini bosing
Bu ishda men qilaman
Men Google Analytics Universalni Google Tag Manager orqali o'rnataman
Men GTMda veb-saytingizdagi skriptdan maqsad trigger yarataman
GTM-da Google Analytics-ga import qilish uchun maqsad yorlig'ini yaratish
Google Analytics-da konvertatsiya maqsadini yaratish
Men uning ishlashini real vaqtda tekshiraman
Bonus sifatida konversiya maqsadlarini Google Ads hisobingizga import qilaman
Muhim! Sizning saytingiz skriptlarga havola qilish imkoniyatiga ega bo'lishi kerak, masalan, telefon raqami bosiladigan havola bo'lishi kerak, sinf yoki identifikator fikr bildirish shakli tugmachasida yozilishi kerak, bu odatda standart veb-sayt shablonlarida amalga oshiriladi.
Men 10 yillik tajribaga ega sertifikatlangan Google mutaxassisiman va hamma narsa to'g'ri sozlanadi.