Men Google qidiruv tizimi uchun raqibingiz veb-saytining SEO tahlilini o'tkazaman va to'rtta yo'nalish bo'yicha quyidagi hisobotlarni taqdim etaman:
1. Kalit so'zlar va tegishli hisobotlar: kalit so'zlar bo'yicha joriy pozitsiyalar, kalit so'zlar va trafik bo'yicha yuqori sahifalar;
2. Saytga qayta havolalar va tegishli hisobotlar: domenlarga havolalar, langarlar (havola matnlari);
3. Veb-sayt trafik ma'lumotlari;
AdWords-da pulli sayt reklamasini joylashtirish (agar mavjud bo'lsa): reklamalar ko'rsatiladigan kalit so'zlar, reklama matnlari va reklama sahifalari.
Agar sayt yosh bo'lsa, tahlil qilingan saytdagi ma'lumotlar etishmayotgan bo'lishi mumkin.
Hisobotlardagi qatorlar soni tahlil qilish uchun ishlatiladigan SEO xizmatlarining tarifi bilan cheklangan.
1. Men SemRu xizmatidan hisobotlarni yuklab olaman.
2. Majestic xizmatidan saytga qayta havolalarni ham yuklab olaman.
Ushbu seminarda men faqat hisobotlar, xulosalar va mijoz mustaqil ravishda amalga oshiradigan reklama strategiyasini yaratishni taqdim etaman.