Nima uchun sizga mijoz portreti kerak: mijoz savdodagi asosiy ob'ektdir, u mahsulot yoki xizmatni sotib olish to'g'risida qaror qabul qiladi, u sizning biznesingizda taklif qiladigan bitimni tuzadi.
Agar biz uning kimligini, qanday qaror qabul qilishini va qanday harakat qilishini, nimani o'ylashini, nimani his qilishini, uning asosiy ehtiyojlari va og'riqlarini bilsak, u bilan muloqot qilish uchun samarali vositalarni tanlashimiz mumkin.
Kvark quyidagi parametrlar bo'yicha B2C segmentida 3-4 xil guruhning tavsifini (daromad, jins, yosh, mahsulot/xizmatga qarab maqsad bo'yicha) o'z ichiga oladi:
demografik ma'lumotlar;
ehtiyojlar, qo'rquvlar, idrok turi;
qadriyatlar, istaklar, his-tuyg'ular;
u nimani sotib oladi va qanday qilib sotib olish to'g'risida qaror qabul qiladi;
mahsulotingizni sotib olishdan maqsad.
Mijoz profili - bu bozor ma'lumotlari, sharhlar, qidiruv so'rovlari va boshqa ob'ektiv va sub'ektiv ma'lumotlarga asoslangan gipoteza.