Variantlar:
1. Narx, geografik va boshqa ob'ektiv parametrlarni o'rganish. 2.Brend xususiyatlarini o'rganish. 3.Mijoz/foydalanuvchi nuqtai nazaridan sub'ektiv mezonlarni shaxsiy baholash: ularga nima yoqadi, nimani yoqtirmaydi, nimani yaxshilash mumkin
4.Funktsionallikni, dizaynni, foydalanuvchi nuqtai nazaridan sayt trafigini o'rganish
5. Sharhlarni organish
6. Ijtimoiy tarmoqlarni o'rganish: kontent, faoliyat, obunachilar va boshqalar.
Ko'rib chiqilgan mezonlar faqat Internetda mavjud bo'lgan ochiq kompaniya ma'lumotlari bo'lishi mumkin. Tahlil qilish uchun variantlar: veb-sayt yaratish, reklama kampaniyasini va/yoki marketing strategiyasini yaratish; mahsulot qatorini va/yoki tovarlar va xizmatlar tannarxini sozlash; boshqa.