Xizmat raqobat muhitini quyidagi hajmda tahlil qilishni o'z ichiga oladi: taxminan 10-15 mezondan foydalangan holda bir joyda 8-10 tagacha kompaniya. Format: Excel jadvali. Manbalar - Internetdagi ochiq ma'lumotlar, shu jumladan kompaniyalarning veb-saytlari, jurnalistika, statistika, sharh sahifalari va boshqalar.
Variantlar:
Narx, geografik va boshqa ob'ektiv parametrlarni o'rganish.
Brendning xususiyatlarini o'rganish.
Mijoz/foydalanuvchi nuqtai nazaridan sub'ektiv mezonlarni shaxsiy baholash: ularga nima yoqadi, nimani yoqtirmaydi, nimani yaxshilash mumkin va hokazo.
Foydalanuvchi nuqtai nazaridan saytning funksionalligi, dizayni va trafigini o'rganish.
Sharhlarni o'rganish.
Ijtimoiy tarmoqlarni o'rganish: kontent, faollik, obunachilar va boshqalar.
Ko'rib chiqilgan mezonlar faqat Internetda mavjud bo'lgan ochiq kompaniya ma'lumotlari bo'lishi mumkin.
Tahlil qilish uchun variantlar: veb-sayt yaratish, reklama kampaniyasini va/yoki marketing strategiyasini yaratish; mahsulot qatorini va/yoki tovarlar va xizmatlar tannarxini sozlash; boshqa.