NIMA?
Biz raqobatchilarning veb-saytlarini marketing tahlilini o'tkazamiz.
Professional marketologlar tomonidan qo'llaniladigan xizmatlarga asoslanib, biz raqobatchilarning saytlarida (10 tagacha sayt) asosiy statistik ma'lumotlarni to'playmiz, muhim parametrlar bo'yicha saytlarni tahlil qilamiz va har bir saytning kuchli va zaif tomonlarini aniqlaymiz.
Tahlilning asosiy bo'limlari:
1. Deskriptor
2. Tashriflar soni
3. Trafik manbalari
4. Yo‘l harakati geografiyasi (mamlakatlar bo‘yicha)
5. Benchmarks
6. Rahbarlar va autsayderlar
7. Kuchli va zaif tomonlari
SABAB?
Marketing tahlili o'z veb-saytingizni ilgari surishning asosiy vositalaridan biri bo'lib qolmoqda. Bu sizning segmentingizdagi etakchilar tomonidan qo'llaniladigan mijozlarni jalb qilishning eng samarali strategiyalari, usullari va vositalarini ko'rish imkonini beradi. Vakolatli talqin sizning loyihangiz uchun o'sish nuqtalarini aniqlashga imkon beradi.
* Tahlil namunasini ko'rish uchun biriktirilgan fayllarni yuklab oling
nega biz?
- SEO, SMM, onlayn reklamada analitikaga yo'naltirilgan tor mutaxassislar. Ko'p yillik tajribaga ega bo'lgan mutaxassislar, ular uchun tahliliy talablar.