Aziz mijozlar
Men reklama va sotish uchun mahsulot / xizmatning maqsadli auditoriyasining portretini tuzaman - maqsadli auditoriyaning bir guruhi ijtimoiy-demografik, geografik va psixologik xususiyatlarga ko'ra
b2c sektori auditoriyasi uchun xarakteristikalar: jins, yoshi, Oilaviy ahvol; kasb; daromad; qiymatlar; turmush tarzi / sevimli mashg'ulotlari / dam olish
Ular ma'lumotni qayerdan izlaydilar
Mahsulot qanday muammolarni hal qiladi, u qoplaydigan ehtiyojlar.
Mahsulotga tegishli asosiy qadriyatlar.
Xarid qilish to'g'risida qaror qabul qilish omillari.
Xulosa.
Siz ham buyurtma berishingiz mumkin -
- maqsadli auditoriya segmentatsiyasi;
- aloqa kanallarini rivojlantirish;
- ta'sir ko'rsatadigan asosiy xabarlarni ishlab chiqish.
Mijoz portreti nima? KIMGA sotishim kerak? QAYERDA sotish kerak? Ba'zan, QAChON sotish kerak. Ushbu savollarga javob olish uchun sizga mijozning portreti kerak.
Nima uchun mijoz profilini yaratish kerak? Sizning xaridoringiz va sizniki emasligini tushunish uchun. U bo'sh vaqtini qayerda o'tkazadi? U kim uchun ishlaydi? Mahsulotni ilgari surish va sotish bo'yicha keyingi qadamlarni ishlab chiqish uchun to'g'ri xulosalar chiqarish.
xizmat hajmi: 5000 belgi