* voqealar;
* kompaniya | tashkilot | xolding tadbirlari;
* xususiy shaxsning hayotidagi | ishidagi voqealar.
Qanday maqsadlarda press-relizga buyurtma berishingiz mumkin:
* Sizning biznesingiz haqida xabardorlikni oshirish uchun;
* yangi mahsulotlar / xizmatlar, aktsiyalar haqida xabar berish uchun;
* mahsulotlaringiz | xizmatlaringizni onlayn va ommaviy axborot vositalarida targ'ib qilish.
Press-relizga nima kiradi:
* press-reliz mavzusi - 1 dona. (oddiy mavzudan men ajoyib lavha yarataman, uni o'qib chiqqandan so'ng, sizning press-relizingiz "axlatga" yuborishni xohlamaydila);
* matndan siqish (2-3 jumla (e'lon), bu press-relizda nima haqida aytilishi);
* press-relizda 2000 belgidan iborat toza matn