Salom!
Agar siz ushbu matnni o'qiyotgan bo'lsangiz, unda siz Internetda biror narsa sotayotganingiz ehtimoli katta. Xo'sh, yoki siz sotishni boshlaysiz. Shu bilan bir qatorda, siz sotishga harakat qildingiz, natija bermadi va endi siz yana urinib ko'rmoqchisiz.
Topdinizmi?
Agar ha bo'lsa, men sizga taklif qiladigan narsam bor. Agar yo'q bo'lsa, unda. . . . Xo'sh, baribir oxirigacha o'qing, balki men ham sizga qaysidir ma'noda foydali bo'lishim mumkin.
Nimani sotsangiz (mahsulot, xizmat, trening), maqsadli auditoriyangiz bilan 3 ta asosiy aloqa kanaliga egasiz:
- veb-sayt
- ijtimoiy tarmoqlar
- pochta jo'natmalari
Men sizga sahifalardagi birinchi ikkita vosita haqida mening boshqa quacksim bilan gaplashishingizni taklif qilaman (sizga havolalarni PM orqali yuborishim mumkin). Va bu erda pochta jo'natmalariga e'tibor qarataylik.
Samarali elektron pochta kampaniyasiga ega bo'lsangiz, bu doimiy va katta daromad olishga teng.
Lekin ko'pchilik oddiygina samarali kampaniyaga ega emas.
Ba'zan ular o'zlarining ma'lumotlar bazasiga bitta harf yuboradilar, kamroq tez-tez ketma-ket ishlaydilar.
Men sizga 5 ta harfdan iborat ishchi seriyani taklif qilaman, bu albatta foyda keltiradi!