Agar sizda o'yin g'oyasi bo'lsa, unda men unga syujetni ishlab chiqaman va keyin ssenariyning boshqa barcha elementlarini yozaman.
Agar g'oya bo'lmasa, men sizga o'z g'oyalarimni taklif qilaman, shundan keyin qolgan elementlarni yozaman.
Men har qanday janrda ishlayman.
Men chuqur syujetni mutlaqo har qanday o'yinga, hatto tetrisga ham" vidalayman". Boshlang'ich faqat asosiy hikoyani detallarsiz yaratishni o'z ichiga oladi (taxminan 4 000 ta belgi bo'sh joy bilan).
Qolgan bosqichlar alohida to'lanadi. Ssenariyni yaratish bosqichlari :
1. Tafsilotlar bo'lmagan hikoya (taxminan 4 000 ta ma'lumot.).
2. Xarakterning tashqi ko'rinishi va tarjimai holi (taxminan 1 000 ta ma'lumot).
3. Joylashuv tavsifi (taxminan 1 000 ta ma'lumot).
4. Kvestning mohiyati va uni bajarish shartlari tavsifi (taxminan 500 ta ma'lumot.).
5. Bitta topshiriqning dialoglari va eslatmalari (matn hajmi janrga bog'liq).
6. Xarakterning qurollari va hujumlari (taxminan 1 500 ta bilim).
7. Kesilgan sahna stsenariylari (har qanday davomiylik + hikoyalar taxtasi).
8. Vaziyat bo'yicha keyingi.