Mijozni "sotib olish" tugmasini bosishga nima majbur qiladi?
Mahsulot yoki xizmatning samarali tavsifi qaror qabul qilishga ta'sir qiladi.
Siz xaridorlarning his-tuyg'ulariga murojaat qilish orqali mahsulotning afzalliklari yoki afzalliklarini ko'rsatishingiz mumkin - ular bunday reklamaga zerikarli (neytral)lardan tezroq javob berishadi.
Bunday taklifni rad etish qiyin
Men mahsulot/xizmatning sotish tavsifini yarataman
Matn quyidagicha bo'ladi
Asl
Vakolatli
Ma'lumot beruvchi
Jozibali
Men mijoz tomonidan taqdim etilgan kalitlarni matnga organik ravishda kiritaman (bir xil turdagi kalit iboralar - juda spam bo'lib qolmasligi uchun o'rtacha miqdorda).
1 ta ish quyidagilarni o'z ichiga oladi
- Har biri 500 belgidan iborat 5 ta mahsulot kartasi (yoki xizmat tavsifi).
- yoki boshqa har qanday tavsiflar soni, jami 2500 belgigacha. Ko'proq belgilar - qo'shimcha variantlarni ko'ring.
Yagonalikni tekshirish - text.ru yoki etxt.ru saytlarida.
Muhim: Men iqtisodiy, huquqiy va taqiqlangan mavzular, yuqori ixtisoslashgan va murakkab texnik mavzular bilan ishlamayman.
Iltimos, mavzuni oldindan muhokama qiling.
Yana bir ishlarim: https://kwork.ru/business-copywriting/18076111/napishu-reklamniy-tekst